Zestawienia bibliograficzne
Wykorzystanie TIK w procesie edukacji – zestawienie bibliograficzne
Wykorzystanie TIK w procesie edukacji – zestawienie bibliograficzne
Wydawnictwa zwarte
- Czytanie dla rozwoju : wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko / Aneta Czerska. – Warszawa : Instytut Rozwoju Małego Dziecka, cop. 2016. W 35796 W 36959
- Edukacja w cyfrowym świecie : edukacja 4.0 / Danuta Morańska, Marta Ciesielka, Mariusz Z. Jędrzejko. – Toruń : Akapit Wydawnictwo Edukacyjne 2020. W 39540
- Efektywne wykorzystanie nowych technologii na lekcjach / Howard Pitler, Elizabeth R. Hubbell, Matt Kuhn ; przeł. Patrycja Szmyd. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015. Sygn. W 1338 br.
- E-learning : kultura studiowania w przestrzeni sieci / Krzysztof Kuźmicz. – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. Sygn. W 35721
- Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia / redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Karol Kowalczuk. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; [Białystok] : Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, 2019. W 37725
- Kultura w edukacji : implikacje społeczne, aksjologiczne i poznawcze / Stanisław Juszczyk. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek 2020. W 38563
- Mediatyzacja przestrzeni szkoły : tropy badawcze i implementacje / redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek 2019. W 39479.
- Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego / Anna Rybak. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. W 36228
- Nauczyciel a nowe technologie w szkole / redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Sygn. W 37715
- Q edukacji cyfrowej / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska. – Warszawa : Difin 2020. W 38584, W 38955
- TIK w pigułce : narzędziownik nauczyciela / Maciej Danieluk. – Poznań : Edicon Centrum Rozwoju Edukacji 2019. W 39364
Artykuły z czasopism
- Alternatywne sposoby na lekturę : garść lekturowych wariacji, czyli kilka sposobów na odczarowanie szkolnych tekstów literackich / Izabella Bartol. Polonistyka. – 2019, nr 4, 47-52
- Analiza danych z pomocą TIK / Dorota Janczak. Dyrektor Szkoły. 2018, nr 4, s. 54-57
- Aplikacje do wizualizacji pojęć matematycznych / Hanna Basaj. // W Cyfrowej Szkole. – 2022, nr 1, s. 16-20
- Audiodeskrypcja w nauczaniu – platforma ClipFlair. // Język Polski w Szkole – 2020/2021, nr 2, s. 125-148
- Blooket – wykorzystanie quizów w grach edukacyjnych / Hanna Basaj. // W Cyfrowej Szkole. -2022, nr 3, s. 16-18
- Co się kryje za niebieskimi drzwiami? : pomysły na ciekawą lekcję z lekturą / Magdalena Ignaciuk. // Polonistyka. – 2021, nr 3, s. 24-27
- Cyfrowa kreatywność / Katarzyna Polak. // Dyrektor Szkoły. – 2022, nr 10, s. 34-39
- Cyfrowe notatki w edukacji wczesnoszkolnej / Dorota Janczak, Renata Rudnicka. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 2, s. 70-73
- Cyfrowe pomoce edukacyjne / Agnieszka Lipska. // Dyrektor Szkoły. – 2021, nr 5, s. 6-8 (dodatek „Nowe Technologie”).
- Darmowe generatory do tworzenia kart pracy i konstruowania pomocy dydaktycznych / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. Matematyka. – 2019, nr 4, s. 49-52
- DigiKids Academy / Elżbieta Wojciechowska. TIK w Edukacji. 2017, nr 5, s. 38-39
- Dwujęzyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych w szkole podstawowej z wykorzystaniem TIK / Anna Grzybowska, dr Artur Stępniak. // W Cyfrowej Szkole. – 2022, nr 1, s. 11-15
- Easel.ly – elektroniczne plakaty i infografiki w nauczaniu i uczeniu się / Ewa Palka. Język Polski w Gimnazjum. – 2018/2019, nr 2, s. 47-72
- Genially – genialny program do tworzenia interaktywnych materiałów / Marta Wnukowicz. // W Cyfrowej Szkole. – 2022, nr 3, s. 19-26
- Gry w procesie edukacyjnym / Tomasz Mikołajczyk. TIK w Edukacji. – 2017, nr 5, s. 12-14
- Jak działają platformy edukacyjne? / Monika Sochacka. // Biblioteka w Szkole. – 2022, nr 2, s. 26-27
- Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia – niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań / Magdalena Brewczyńska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 102-107
- Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, korzystając z narzędzi TIK / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 109-114
- Jak przy pomocy TIK oswoić liczby ujemne? / Justyna Klimczyk. // Matematyka. – 2022, nr 2, s. 47-50
- Jak rozwijać kreatywność uczniów, wykorzystując nowoczesne technologie w edukacji? / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Życie Szkoły. – 2022, nr 8, s. 40-43
- Jak rozwijać kreatywność uczniów, wykorzystując nowoczesne technologie w edukacji? / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Głos Pedagogiczny. – 2021, nr 5, s. 24-25
- Komputer dla najmłodszych wczoraj i dziś / Maciej Borowiecki. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 3, s. 75-78
- Lekturowy bigos : czyli Komiks na lekcji języka polskiego / Agata Zakrzewska-Okrojek. Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 53-56
- Model SAMR a TIK – nauczyciel buduje kompetencje swoje i swoich uczniów / Małgorzata Rostkowska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 95-101
- Narzędzia TIK dla nauczycieli WDŻ / Anna Grzybowska, Małgorzata Witecka. // W Cyfrowej Szkole. – 2022, nr 2, s. 38-42
- Narzędzia TIK w rozwijaniu czytelnictwa dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Zyta Czechowska. // Biblioteka w Szkole. – 2022, nr 4, dod. Kompetentny Nauczyciel nr 1, s. 25-29
- Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli O współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska. Meritum. – 2018, nr 3, 193-197
- Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli o współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska. Meritum. – 2018, nr 1, 69-74
- Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań / Roman Lorens. Edukacja i Dialog. – 2018, nr 7/8, s. 67-74
- O historii inaczej, czyli Tik na lekcjach historii / Wiktoria Knap. Wiadomości Historyczne. – 2019, nr 1, s. 40-42
- O wykorzystaniu narzędzi internetowych w pracy z lekturą / Joanna Kostrzewa. Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 37-40
- Opowiedz to filmem – praktyczne użycie języka filmu w tworzeniu audiowizualnej interpretacji utworu literackiego : %b scenariusz lekcji języka polskiego w szkole ponadpodstawowej z wykorzystaniem TIK / Agata Augustynowicz. Polonistyka. – 2019, nr 6, s. 52-53
- Praca nad motywacją z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w chmurze / Robert Baca. // Matematyka. – 2021, nr 4, s. 43-47
- Przyrodniczy projekt edukacyjny wspierany TIK a rozwój kompetencji kluczowych / Renata Sidoruk-Sołoducha. Meritum. – 2019, nr 1, s. 108-114
- Sieci współpracy i samokształcenia w doskonaleniu nauczycieli jako nowa przestrzeń edukacyjna hybrydowego świata / Małgorzata Barańska, Paulina Wawer. Meritum. – 2019, nr 2, s. 103-118
- TIk w szkole / Ewa Ostarek. Życie Szkoły. – 2019, nr 1, s. 11-16
- YouTube w edukacji / Sylwia Polcyn. Remedium. – 2017, nr 3, s. 30-31
Autor
Komentarze zablokowane